Välkommen till Fuska.nu bloggen!

So it has come to this, en känt citat som förekommer i diverse Hollywood filmer där endast en sista utväg var möjlig. Eftersom ingen av er initiativlösa medlemmar har fått idén av att starta en blogg om Fuska.nu (min är inspirerad av Friskos, se http://frisko.blogg.se) så får jag göra det. Men eftersom detta är min första kontakt med blogg världen vet jag inte riktigt hur jag ska gå till väga, vi får helt enkelt växa tillsammans. Du och jag, trogna läsare! Vi får se det här som en introduktion, dels för mig, dels för min blogg och dels för er som är nya till Fuska.nu och hela konceptet.

 
Jag är medlemmen Koongo, en person som fördriver alldeles för mycket tid inne på Fuska, några exakta tal är dock inte kalkylerade än. Det är med stor ära, eller med ära i alla fall, som jag hälsar er välkomna till denna blogg, en blogg som jag hoppas i framtiden kommer vara en mycket mäktig blogg, en blogg som andra bloggar kan se upp till! Nog om detta, och vidare till något viktigare, men det hittar ni tyvärr inte här, utan ni får vänta... förlåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0