Zato har bestämt sig för att stanna

Ja ni, det blev som vi förväntade oss, Zato lämnade alltså inte sidan i förrgår, tragiskt nog är det välldigt mycket mitt fel. Men, vad kan man göra? Spotta? Nej förfan, det gör man bara i Kina, just det! Man spottar på marken i Kina. De kunne skapa små vattenkraftverk efter allt det där spottet..

Hursomhelst, jag skrev ett brev zato. Förlåt kära läsare, ni vet, jag har hafft en jobbig dag, läxor och sånt.
Som sagt alla är sura för att zato inte lämnade sidan, iaf dem som visste om att han skulle lämna sidan, har nu skickat ett Gästboksinlägg sägande: 'jag ångrade mig, stick.' (vilket inte var så moralist rätt heller.)


Ja, som sagt, jag har alltid de senasste rapporterna på allt, här på fuska.nu's egna bloggspott (haha, spott, var får jag allt ifrån...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0