Zato, en överreligös i mängden

Bra att ni kom tillbaka.
Under de senaste månaderna på fuska.nu har samtalsämnet inte varit allt för intelektuellt. Nån har spytt på tv.. Vm i varmkorvsätning, dregel över buggar (jag då) och mycket, mycket mer. Men en dag kom han. Den person som skulle ge fuska.nu någon att hacka på och trakasera de närmaste månaderna, just det, Zato!
Ok, det blir jävligt mycket försnack här, så jag går rakt på sak. De vilse själar som faktiskt tar sin tid att läsa det här tackar jag, tack!

Nu till ämnet..

Ehh.. jag tror nog redan jag har nämt allt... Här nedan är Zatos avatar respektive en modifikation av den, gjord av Elite_Pirate.

image3image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0