Konkurans mellan bloggar?

Hej kära läsare,

Ni som har varit lite uppmärksamma har sett att det inte blev någon omstart av bloggen som jag skrev i förra inläget. Detta är dock historia, och idag är den dag mång av er har väntat på! Book of Revelation hade kanske rätt ändå.

Framtiden är här och bloggen tar ett nytt steg efter att ha famlat i mörkret under en längre tid. Det är dock inte frivilligt som den väcks till liv... En annan blogg, vid samma namn har skapats av moderatorerna på Fuska.nu och hotar därför själva existensen av denna.
Det har heller inte varit rättvisa metoder som har tagits för att skapa denna andra blogg, man har utpressat mig och på flera sätt försökt få mig att lämna över bloggen (inklusive hot om banning på Fuska.nu). Till slut insåg de att det var lönlöst att försöka "förhandla" och startade därför en blogg under ett annat domännamn. 

Sanningens timme är slagen, nu i splitringen mellan oss vanliga medlemmar och moderatorerna finns det inget som heter neutralism. Det är dags för alla er att ta en sida i den här konflikten och hålla er till den. 
Moderatorerna har skapat sin blogg för att kunna fördela information till Fuska.nu:s medlemmar, men det finns ingen möjlighet att varken skriva eller ge förslag på en artikel om man inte är moderator, något som förståss är djupt orättvist eftersom positionen inte ska ge privata privilegier. Därför återupplivas denna blogg idag, för att ni, även om ni verkar tycka att det är självklart nu, ska få ha en rätt att uttrycka er.

Om du är intresserad av att skriva en artikel till bloggen är det bara att skriva ett PM til mig. Notera att jag kommer acceptera alla inlägg så länge de följer svenska lagen och rör sig runt Fuska.nu. Jag behåller dock rätten till att redigera eventuella stavfel samt göra andra små ändringar i era inlägg. Om ni är intresserad av en speciell artikel men inte kan mycket om den själv är det bara att skriva ett PM till mig och be mig göra det.

Låt rättvisan segra!

 




Kommentarer
Postat av: That'sNotCool

Sa dem att du skulle bannas om du inte överlämnade din blogg? Inte bra!

2009-09-17 @ 21:19:09
Postat av: Moonkey

Nädå, men Imbaknut hotade med det >_>

Jag gillar föresten inte #fuska.nu representanter på min blogg..

2009-09-18 @ 16:50:06
Postat av: Void

Bevis tack, för jag kan inte minnas att jag hotat dig överhuvudtaget.

2009-09-19 @ 16:41:35
Postat av: Kigsz

Snygg bild. Synd bara att jag inte var moderator under samma period som varken SportAlex eller GM...

2009-09-21 @ 23:01:19
Postat av: Frank

Ni kryssa över ToC's avatar som stolta jag skapat :(

2010-02-25 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0