Ny design

Efter att ha funderat på att ändra designen på den här bloggen under en lång till blev det äntligen av, och trotts att jag har kämpat mig igenom otaliga mängder oförståelig CSS-kod blev jag äntligen klar.

Nytt är bland annat designen på vänsterspalten som jag har försökt att göra så lik Fuska.nu:s originalskin som möjligt, resten av ändringarna följer också originals stilmall och på så sätt tycker jag att bloggen har fått ett unikt utseende jämfört med vanliga bloggar, utan att för den delen kopiera "den officiella bloggen".

 

 

Det har kommenterats att "believe" stavats fel i förra bilden, detta ligger inte i mina händer att ändra eftersom jag inte skapat den. Om Oskarsjo vill komma upp med en ny upplaga av den så ser jag fram emot att posta den här.

Tillägg: Det har visat sig att rubriken överlappar Fuska.nu loggan i de flesta webbläsare. Tyvärr är det inget direkt jag kan göra åt det förutom att rekommendera er att använda Opera. Jag har också fått tips om att öka teckensnittet och det bör vara enklare att läsa nu!


Kommentarer
Postat av: Oscis

Nu laggar den sönder i firefox :/

2009-09-18 @ 15:21:26
Postat av: Moonkey

Np, använd Opera.

2009-09-18 @ 16:47:35
Postat av: FireFly

Bara ett tips här:

Att enbart designa en sida för en webbläsare med bara några fåtal procent av market share är inte så bra, webbdesignmässigt sett. (Även om jag håller med om att Opera är en bra browser, och hellre använder den än IE.)

2009-09-20 @ 22:47:51
Postat av: norah

kolla gärna in min blogg, tips på disign, mode och mycket annat...



www.Nourahs.blogg.se

2009-12-30 @ 03:55:12
URL: http://nourah.blogg.se/
Postat av: Moltas

Nice, design.

2010-02-24 @ 18:05:07
Postat av: Molle_

Alltså jag.

2010-02-24 @ 18:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0